לימודי שוק ההון – מידע כללי

 

ישנן השקעות שעתידן ותוצאותיהן לוטים בערפל, אך השקעה ברכישת הכלים הדרושים להתנהלות נבונה ומושכלת בשוק ההון אינה רק השקעה נבונה, אלא אף חיונית.

שני חברים טיילו ביער ועצרו לשכשך את רגליהם באגם, כשלפתע הגיח אריה ורץ לעברם. השניים החלו לרוץ כל עוד נפשם בם, עד שפתאום עצר אחד מהם כדי לנעול את נעליו. "נראה לך שהנעליים יעזרו לך לרוץ יותר מהר מהאריה!?" קרא האחד לשני. "אני לא צריך לרוץ מהר מהאריה, רק יותר מהר ממך".

 

סיפור זה מלמד אותנו שני שיעורים חשובים:
 

  • שוק ההון אולי נראה כג'ונגל, אבל עם הכלים הנכונים ותבונה פיננסית, ניתן לפעול בו ואף ליהנות מפרותיו.
  • כאשר ברצונכם להיות פעילים בשוק ההון, חשוב שתשקיעו ברכישת הכלים הדרושים, לפני שתתחילו לרוץ.

 

תבונה פיננסית – בית הספר ללימודי שוק ההון, הציב לו למטרה להעניק, לכל המעוניין, הבנה של שוק ההון ושל אופי פעילותו וכלים מעשיים לפעילות בו, בכל רמה. בתבונה פיננסית תלמדו להבין את תנאי ניירות הערך, את יתרונותיהם וחסרונותיהם ואת הסיכויים והסיכונים המעורבים במסחר בהם. כמו כן, תוכלו להעשיר את ידיעותיכם ולרכוש כלים מתקדמים שיאפשרו לכם להרחיב ולשפר את פעילותכם.

בין התחומים הנלמדים בתבונה פיננסית:

לימודי שוק ההון למתחילים:

 

קורס השקעות בשוק ההון

כל מה שרציתם לדעת על השקעה בשוק ההון, כדי לבנות תיק השקעות רווחי בסיכון נמוך. במהלך הקורס נחשפים התלמידים לסקירות כלכליות אקטואליות, מרמת חברות בודדות ועד לניתוחים מאקרו-כלכליים של מצב המשק והשוק העולמי. בין הנושאים הנלמדים בקורס: מבוא לשוק ההון, שיטות מסחר בבורסה, קרנות נאמנות ותעודות סל, איגרות חוב, אופציות, חוזים עתידיים, אסטרטגיות ועוד.
 
צפו בפרטי הקורס המלאים
 
 

קורס סחר באג"ח
 

כל מה שדרוש כדי לבנות תיק השקעות בתחום אגרות החוב, כגון אג"ח ממשלתיות, אג"ח קונצרניות ואג"ח להמרה. הקורס מתחיל בהיכרות בסיסית עם אגרות חוב, משמעותן וסוגיהן. לאחר מכן, לומדים התלמידים לחשב תשואות לפדיון ואת כל השיקולים לבחירת אגרות ולבחירת הטווח לפדיונן.
 

 

צפו בפרטי הקורס המלאים

 

קורס מכשירים פיננסיים שקל – מט"ח
 

קורס זה מלמד על נגזרי מט"ח (מטבע חוץ) ועל השימוש בהם. באי הקורס לומדים להכיר את שוק המט"ח הבינלאומי, האופציות השונות להשקעה בו, יתרונותיהן וחסרונותיהן, וכן רוכשים אסטרטגיות שונות למינוף ההשקעות באופן מעשי.

 

צפו בפרטי הקורס המלאים

 

קורס אופציות וחוזים עתידיים – מעו"ף
 

מהם אופציות וחוזים עתידיים? מונחים אלה נשמעים לעתים קרובות בקרב משקיעים. קורס זה יעניק לכם הבנה של תחום האופציות, על היבטיו השונים, כמו גם ידע נרחב בנושא המעו"ף, לרבות חוזים עתידיים, אסטרטגיות ערומות, אסטרטגיות ממונפות ועוד.

 

צפו בפרטי הקורס המלאים

 

קורס ניהול תיק השקעות
 

רוצים להבין טוב יותר את תיק ההשקעות שלכם ואת מרכיביו? מעוניינים לנהל את תיק ההשקעות שלכם באופן עצמאי? אם כך, קורס זה מיועד בשבילכם. קורס זה יעניק לכם הבנה של האופן בו שוק ההון עובד. באמצעות הקורס תלמדו לזהות מגמות, לשער מתי הסבירות להיפוכן עולה וכיצד לנצל זאת. הקורס שואף להעניק לכם את האפשרות לנתח בכל עת שתרצו את מצב הנכסים הפיננסיים בהם אתם מעוניינים ולבחור את הפעולה המתאימה לכם.
 
 

צפו בפרטי הקורס המלאים

 

לימודי שוק ההון למתקדמים:

 

 

סדנה יישומית לאסטרטגיות במעו"ף 
 

למדתם בקורס המעו"ף? יש לכם ניסיון מוקדם? בסדנה זו תוכלו לרכוש ניסיון נרחב יותר, תוך ביצוע אסטרטגיות עלות סיכויים גבוהים מאוד לרווח, לעקוב אחר מימושן, בצד הגידור והמינוף כאחד, תוך שימוש בתעודות סל.

 

צפו בפרטי הקורס המלאים

 

אסטרטגיות השקעה באופציות בוול סטריט

 
שוק ניירות הערך של וול סטריט הוא מן המשוכללים בעולם, וכנראה המפורסם שבהם. לכן, אין פלא שרבים מוצאים אותו אטרקטיבי במיוחד. אך כדי לשחק במגרש זה, דרושה הבנה מעמיקה של הסיכויים והסיכונים הכרוכים בניהול השקעות בוול סטריט. קורס זה מיועד למשקיעים מנוסים, בעלי ידע וניסיון באופציות מעו"ף ובחוזים עתידיים.

 

צפו בפרטי הקורס המלאים


מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו, ללא היסוס, בטלפון: 072-2828662