קורס אופציות מעוף

קורס אופציות מעוף – הכרות עם שוק המעו"ף

שוק המעו"ף הינו שוק בו נסחרים חוזים כספיים (מכשירים פיננסים נגזרים), שמטרתם העיקרית היא השגת מימון לבעל החברה (המונפקת בבורסה) ומנגד תשואה נאה למשקיע (רוכש החוזה). מסחר בשוק המעו"ף מאפשר לסוחר לנהל תיק סיכונים אפקטיבי למזעור הפסדים עתידים, והגדלת הכדאיות בהשקעה אל מול התשואה המתבקשת.

קורס אופציות מעוף בניצוחו של שיבי חיים, יקנה לכם כלים אפקטיביים לבחירת מכשירים פיננסים נגזרים, תוך ניהול תיק סיכונים יעיל ומבוקר.

קורס אופציות –  למי הוא מיועד?

קורס אופציות מיועד לכל סוחר בשוק ההון, שאינו מעוניין לקחת סיכונים המאיימים על סף ההשקעה. האופציות בכללותם נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ונמדדות בהתאם למדד תל אביב 25. אם גם אתם רוצים ללמוד ולהרחיב את הידע המקצועי בו אתם מחזיקים, זה הזמן להצטרף לקורס המכשיר אתכם להפוך לסוחרים ממולחים, בהתאם לרמת ההשקעה אותה אתם מקדישים להשגת המטרה. הכלים שתקבלו במסגרת קורס אופציות מעוף יעזרו לכם לקבל החלטות נכונות בהתאם לתנאי השוק.

חברות מובילות בשוק הישראלי נסחרות בבורסה לניירות ערך בהתאם למדד, לרבות: בנקים מובילים (מזרחי, דיסקונט בנק פועלים ולאומי), חברת טבע (קונצרן מוביל מתחום התרופות בישראל), דלק מערכות רכב, מעריב אחזקות, אלביט, מערכות, חברת החשמל לישראלועוד. חשוב לזכור כי כל אופציה מונפקת לתקופה של עד שלושה חודשים.

רוצים לדעת יותר על אופציות ועל הדרך החכמה והיעילה לסחור בבורסה? למדו את התחום על בוריו דרך קורס אופציות והתחילו לסחור בקטן והמשיכו לסחור בגדול. תשואה כנגד השקעה בשוק המעו"ף, עתידה להשתלם בטווח הקצר והארוך גם יחד.

קורס מסחר באופציות

קורס מסחר באופציות פותח את שעריו לסוחרים מתחילים ומתקדמים כאחד, אשר מעוניינים להוות חלק אינטגראלי בהצלחת החברות המובילות בישראל.

במהלך הקורס תלמדו את התחום, תתנסו בפרקטיקה, תבינו את שיטת התמחור, את פרמיית המימוש, אסטרטגיות ממונפות – מרווחים , פרפר, אוכף, שוקת ועוד.

צוות המרצים האמון על הקורס, יובילו אתכם להצלחה ויבהירו את הנושא מהפרט הקטן ביותר ועד הפרט הגדול ביותר.

אל תאפשרו להצלחה לחמוק לכם בין הידיים ובחרו במרצים המובילים בתחומם. זכרו, מורה טוב הוא מורה להצלחת המסחר בשוק ההון בכללותו ובשוק המעו"ף בפרט.

קורס אופציות הלכה למעשה, יקנה לכם ארגז כלים למסחר מבוקר ויעיל, אשר באמצעותו תצליחו לבנות מערך סיכונים מבוקר, שעתיד להגדיל את התשואה כנגד ההשקעה. מסחר בבורסה הוא עסק למקצוענים, צרו קשר עוד היום ונעניק לכם מידע נוסף. אנו בבית ספר ללימודי שוק ההון בניהולו של חיים שיבי, מאמינים כי סוחר טוב הוא סוחר שרכש יסודות איתנים ואמינים.