קורס שוק ההון – מחירים ומידע כללי

שוק ההון מזמין באופן פרדוקסלי כל אדם, מכל מקום בעולם ומכל רקע, לבנות תיק השקעות ולנהל אותו כאוות נפשו. ליברליות ודמוקרטיה, שני כלים חשובים בעולם מתוקן עומדים במקרה הזה בעוכריהם של המשקיעים, מדוע?

מפני שניהול תיק השקעות דורש ידע נרחב בתחום, ניסיון רב ומוטיבציה אדירה להתעדכנות יומית בנעשה בשטח. מי שאינו מצוייד בכלים המתאימים ובהבנה עמוקה של השוק ככל הניראה לעולם לא ישיג את מטרותיו ויתרה מכך, מסכן מדי יום את תיק ההשקעות שלו בסיכונים שעלולים להביא לקריסתו.

קורס שוק ההון – מחירים

החלטתם לגשת אל עולם ההשקעות בצורה מקצועית ואתם מחפשים אחר קורס מקיף בנושא שוק ההון? אתם ללא ספק עושים את ההחלטה הנכונה ואת הצעד הראשון והחשוב ביותר שלכם בעולם הכלכלי .

בשלב זה אתם מוזמנים להיכנס אל מנוע חיפוש ולהקליד את המונח קורס שוק ההון מחירים, במהרה תגלו כי עשרות בתי ספר שונים מציעים לכם להשתתף בקורס בנושא שוק ההון. המחירים להשתתפות בקורסים אלו נעים בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים. אך לקורס שוק ההון מחירים נוספים – מחיר ההשקעה העתידית שלכם, מידת המקצועיות שתצליחו לרכוש וגם אופי התנהלות הקורס וכמות המידע שתזכו להיחשף אליו, ללא ספק מחירים כבדים.

בטרם תקבלו החלטה תנו לנו להעניק לכם הזדמנות אמיתית לבחור בקורס הנכון, קורס "השקעות בשוק ההון – מסלול מורחב" מבית חיים שיבי – תבונה פיננסית.

קורס שוק ההון במכללת תבונה פיננסית – התכנים

המשתתפים זוכים להיחשף ולהכיר את כל הכלים, ללא יוצא מן הכלל, הדרושים לבניית תיק השקעות עם אפשרות לתשואה משמעותית. בין התחומים הנלמדים לעומק במהלך הקורס:

  • ·         כל יחידות הבסיס במבוא לשוק ההון לרבות היכרות עם פירמידת סיכון/תשואה, מאפייני השוק, מניות, מדיניות ומחזוריות כלכלית, עקרונות נכונים לבניית תיק ועוד.
  • ·         שיטות מסחר בבורסה לרבות פקודות שונות, שלבי מסחר, מדדים ומסחרים שונים ועוד.
  • ·         קרנות נאמנות ותעודות סל לרבות הוצאות ועמלות, קרנות נאמנות ע"פ מדיניות, דפוסים, יתרונות וחסרונות ועוד.
  • ·         אג"ח – הסוגים השונים ודרכי הטיפול בהם.
  • ·         כתבי אופציה – גורמי השפעה, יתרונות וחסרונות, שימוש מעשי בכתבי אופציה ועוד, לרבות אופציות מעוף על השפעותיהם, שיטות סליקה, מחירי חוזים, אסטרטגיות השקעה, הגנות וכו'.

אין טעם להשקיע ולשקוע, ניהול נכון של תיק ההשקעות שלכם דורש תבונה פיננסית אמיתית. הירשמו עוד היום והבטיחו את מקומכם, זכרו קורס שוק ההון מחירים שונים, תשואה שונה!

'חיים שיבי – תבונה פיננסית'

השקעה במקום הנכון בזמן הנכון דורשת ידע מעמיק וניסיון ארוך טווח. המעוניינים לשנות את התנהלותם הפיננסית מקצה לקצה מוטב שיבחרו ללמוד ולהחכים כי בשורה התחתונה אין כסף קל יש כסף חכם.

'חיים שיבי תבונה פיננסית' בטלפון מספר:

050-8227757 | 072-2828662