אפליקציות בנושא משכנתאות

נטילת משכנתא הוא תהליך ארוך ומורכב ומי שכבר החל בו יודע שאין סוף לבירורים והחישובים השונים. בגלל שמדובר על הלוואה גדולה לזמן ארוך כל שבריר האחוז הוא משמעותי מאד. ריבית שנצברת מדי חודש במשך עשרות שנים, גם אם מדובר על שקלים בודדים לכאורה, תגיע לסכומים נכבדים בסוף תקופה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על ריבית מסכומים גבוהים כל כך כמו של משכנתא.

במסגרת נטילת המשכנתא על נוטל ההלוואה להתמודד עם שלבים רבים ושונים בתהליך ולצד מציאת הנכס, בדיקה שלו וטיפול בכל הנושא המשפטי עליו להתמודד עם הצד הפיננסי של נטילת ההלוואה.

לייעל את התהליך מכל מקום

המשק לא יציב, יש שינויים ותזוזות כל הזמן. מסלולי המשכנתאות השונים הם רבים ושונים ותהליך קבלת ההחלטה הוא לא פשוט. למרבה המזל, הטלפון החכם שלנו הופך את החיים שלנו לנוחים הרבה יותר גם בכל מה שנוגע אל המשכנתא שלנו.

מחשבון משכנתא הוא הכלי הנפוץ ביותר בקרב אפליקציות לאייפון בתחום של משכנתאות. מחשבון משכנתא הוא כלי חשוב ואפקטיבי המשמש רבות אנשים שנמצאים בתהליך בחירה של אחת. המחשבון הוא למעשה מחשבון מתוחכם שיכול לחשב מסלולים שונים, בהתאם לבחירה שלכם. תוכלו למצוא את המסלול הנוח תוך הזנת הסכום החודשי שאתם יכולים לעמוד בו, או להיפך, תוך הזנת נתוני השוק שעומדים לרשותכם לבדוק את פרק הזמן המתאים ביותר על פניו כדאי יהיה לפרוס את ההלוואה.

אפליקציות נוספות מעניקות אפשרות לעקוב אחר שינויי הריבית והמדדים השונים בשוק, לקבל עדכונים על תרחישים שונים שמשפיעים על גובה המשכנתא, נתוני שוק על מצב הנדל"ן במשק ואפליקציות רבות ונוספות שמסייעות להפוך את התהליך להרבה יותר נח.

לא בלי מקצוענים

למרות שעולם האפליקציות בהחלט משפר ומייעל את התהליך, קבלת ההחלטה בכל זאת כדאי שתתבצע בליווי של יועץ משכנתאות מקצועי. המשכנתא הולכת ללוות אתכם בעשרות השנים הקרובות וחשוב שזו תהיה דינאמית, בדיוק כמו החיים שלכם, באופן שיאפשר לנהל חיים תקינים ולעמוד בהחזרי התשלומים.

למרות המידע האיכותי אותו ניתן לקבל באמצעות האפליקציות השונות, לייעוץ אישי אין תחליף והוא קריטי בקבלת החלטה נכונה, במיוחד כאשר מדובר על ההשקעה הגדולה ביותר שנעשה במשך החיים ככל הנראה.

גם אם אתם מתחילים בתהליך באופן עצמאי ויש לכם גישה לכל מאגרי המידע הנדרשים לטובת רכישת נכס בישראל, הקפידו להפגש עם יועץ משכנתאות לפחות בשלבים המתקדמים יותר של התהליך, כל שלא יווצר מצב שאתם חותמים על התחייבויות מבלי לקבל ייעוץ מקצועי ומקיף.

כמובן שלצד הליווי המקצועי בפן הפיננסי חשוב להעזר בליווי מקצועי גם בפן המשפטי של התהליך. רכישת דירה הוא תהליך עם סיכונים שונים וליווי משפטי יסיע לקבל הגנה מפני הסיכונים הללו ולהפחית אותם כך שלא יגרם שום נזק.