לימודי שוק ההון למתחילים

 שוק ההון הינו חלק בלתי נפרד מהכלכלה הבינלאומית והשווקים שמעבר לים, השפעתם של האירועים המתרחשים גם בקצהו האחר של העולם גדולה ומכרעת. נפילת בנקים בצפון ארה"ב או הנפקתה של חברת ענק בבורסה משפיעות שתיהן על שוק ההון,כך שהיכרות עם האירועים הללו והבנת הצורך בראיית מקרו ולא רק מיקרו היא קריטית.

לימודי שוק ההון למתחילים  – תפסיק להפסיד, תתחיל להרוויח!

במידה ואתם מעוניינים לטבול אצבע במימיו העמוקים של עולם ההשקעות ובעיקר אם המטרה שלכם היא להרוויח, מוטב שתערכו קורס היכרות מוקדמת ורחבת היקף עם שוק ההון. לא מעט אנשים בוחרים לסחור מדי יום בשווקים כאלו ואחרים אך מוצאים עצמם מפסידים שוב ושוב, הסיבה לרוב היא  סיבה משולבת – חוסר ידע, היעדר ניסיון ובעיקר תפיסה שגוייה של המציאות הכלכלית.

ההמלצה החמה של אנשי המקצוע המומחים בתחום – בחרו בקורס הכרת שוק ההון, השקיעו בלמידת שטח איכותית, תפסיקו לדשדש ולהפסיד ותתחילו להרוויח!.

כל אחד יכול ובגדול!

בכדי לנהל תיק השקעות מגודר ואיכותי אין צורך לסיים שני תארים בכלכלה, למעשה הרקע מנו אתם מגיעים אינו רלוונטי כלל למידת ההצלחה שלכם בתחום ההשקעות. כל שאתם צריכים הוא הצטיידות במוטיבציה ורצון אמיתי ללמוד ולהתפתח.

הכרת שוק ההון בצורה מסודרת ומקצועית יכולה להוביל כל אחד, מכל תחום ומכל רקע להצלחה עתידית בהתנהלות כלכלית, החוכמה היא לגשת אל המקום הנכון.

אנו בחברת 'שיבי חיים – תבונה פיננסית' מזמינים אתכם להשתלב באחד מעשרת הקורסים שלנו. במידה ואתם מגששים את דרככם בעולם שוק ההון המלצתנו היא לבחור באחד מקורסי הפתיחה למתחילים, ביניהם:

  1. 1.      השקעות בשוקה הון (מסלול מורחב) – הקורס המקיף ביותר שמשכיל להקנות למשקיע הצעיר את כל הכלים, הידע ואף את הניסיון הראשוני בשטח הדרושים לו על מנת לבנות תיק השקעות איכותי מבלי לקחת סיכון חסר אחריות ובכל זאת לזכות בתשואה.
  2. 2.      אג"ח–מהם אג"חים וכיתד ניתן להפוך את ההשקעה בהם למוצלחת וכדאית? כל התשובות לכל השאלות בתחום האג"ח, בקורס ייחודי המתאים למשקיעים צעירים.
  3. 3.      כלים טכניים לניהול תיק השקעות– כל משקיע מכל תחום ובעיקר זה העושה את צעדיו הראשונים בהכרת שוק ההון, זקוקים לתמיכה בניתוח מצב הנכסים הפיננסיים שלו. הקורס מעניק הזדמנות של ממש ללמוד את הצעדים המקדימים לבניית שיטת השקעה, לרכושי סודות לניתוח טכני ואף להשתכלל בדרכים השונות ניהול סיכונים.

 בהמשך הדרך יוכלו המשתתפים לעבור הלאה אל נבחרת המתקדמים ולעשות צעדים נוספים בליגת המשקיעים המנוסים. בשלב זה מומלץ במיוחד להשתתף בקורסים הבאים:

  1. 1.      קורס אופציות וחוזים עתידיים – מעו"ף
  2. 2.      סדנה יישומית לאסטרטגיות במעו"ף
  3. 3.      השקעות ב' למתקדמים
  4. 4.      אסטרטגיות השקעה באופציות בוול סטריט

תלמידי כל הרמות מוזמנים להשתתף בסקירה כלכלית חודשית. במהלכה אנו סוקרים את חדשות הכלכלה בארץ ובעולם, מנתחים את החברות האטרקטיביות ומחליפים אינפורמציה.

לימודי שוק ההון למתחילים אצל חיים שיבי במכללת תבונה פיננסית

השקעה במקום הנכון ובזמן הנכון דורשת ידע מעמיק וניסיון ארוך טווח. המעוניינים לשנות את התנהלותם הפיננסית מקצה לקצה מוטב שיבחרו ללמוד ולהחכים כי בשורה התחתונה אין כסף קל יש כסף חכם.

צרו עמנו קשר ונשמח לספק לכם את כל המידע בנוגע לקורסים הנפתחים במחזור הקרוב.

'חיים שיבי תבונה פיננסית' בטלפון מספר:

050-8227757 | 072-2828662