עדכונים:אידיבי ואפריל נדלן-מסחר. כנפיים-פדיון. 01.05.14.

שלום לכל תלמידי תבונה פיננסית, בית הספר ללימודי שוק ההון.

להלן ההתפתחויות האחרונות במספר איגרות חוב:

1.אידיבי אחזקות:עקב התקיימות התנאים לביצוע ההסדר הרי שהוא יוצא לדרך.

שימו לב: ביום א’ הקרוב 04.05.14 ייערך יום המסחר האחרון בכל איגרות החוב של אידיבי אחזקות.

למי שיישאר עם איגרות החוב,הן יימחקו ויתקבל תמורתן מזומנים ומניות אידיבי פיתוח בסכומים ובתנאים עליהם נרחיב בכנס הקרוב שייערך ב-15.05.

2.כנפיים:בהמשך לעדכון שפרסמתי ב-06.04.14, החברה הודיעה על פדיון כפוי מוקדם של אג”ח ד’ שהתשלום הסופי בגינו יבוצע ב-10.06.14.

שימו לב שבהתאם להחלטת החברה הסכום שישולם למחזיקי אגרות החוב בגין רכיב הפדיון המוקדם כאמור יהיה גבוה יותר מהדרוש בהתאם לתנאי שטר הנאמנות. החברה החליטה על תוספת פיצוי בשיעור של כ-0.65% מעל לערך ההתחייבותי של האג”ח ובסה”כ כ-102.09 כולל הריבית.

3.אפריל (דלק) נדלן: אגרות החוב סדרה 1 תחלנה להיסחר בבורסה ביום 20 במאי 2014. אי לכך שוויין הכלכלי יעלה מהותית. לגבי השווי הצפוי נרחיב בכנס הקרוב שייערך ב-15.05.

בהצלחה וחג שמח לכולכם,

חיים שיבי

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא, וכן אין לראות בו כהמלצה לקנות ו/או למכור את ני”ע המוזכרים בו ו/או ני”ע אחרים. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד, ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ”ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. הכותב עשוי לקנות, למכור, לייעץ או להחזיק, עבורו או עבור אחרים בניירות הערך המוזכרים בכתבה.