סיכום כנס שנערך ב-26.10.2012

ראשית, ברצוני להודות לכל משתתפי הכנס. אני מודה לכולם על כנס מוצלח ומפרה מאד!

סיכום הנושאים  העיקריים של הכנס:

  1.  סקירה מאקרו-כלכלית ותמצית הדוחות האחרונים של חברות בוול-סטריט.
  2. סיכום ביניים-אורכית אג”ח א’:

       מי שרכש את האג”ח לפני הפדיון הראשון החזיר בפועל את כל ההשקעה ונותר עם כמות אג”ח העשויה להכפיל את ההשקעה בסיכון אפס (גם אם החברה לא תשלם שום סכום נוסף,לא הפסדתי מכיוון שכל ההשקעה הוחזרה בשני הפדיונות הראשונים. כל תשלום נוסף הוא רווח נקי ,עד כ-100% רווח, אם החברה תעמוד בכל התשלומים). אפשרות שנייה- מכור את יתרת האג”ח היום ולהישאר עם רווח של כ-15% בחודשיים.

  1. התפתחויות אחרונות בקונצרן אי.די.בי: ניתוח השלכות ההשקעה של אדוארדו אלשטיין בגנדן (המחזיקה באי.די.בי אחזקות), המו”מ עם קרן KKR בקשר להלוואה של מאות מיליוני שקלים לאי.די.בי אחזקות ורכישת מניות כור על ידי אי.די.בי אחזקות, הנפקת הזכויות והשפעתם של כל אלה על סדרות האג”ח השונות שהנפיקה החברה.
  2. סקירת סדרות האג”ח השונות שהונפקו ע”י חברת סקיילקס על-פי התנאים והפדיונות של כל איגרת חוב, יחס הביטחונות לשווי השוק, יתרונות וחסרונות.
  3. סקירה תמציתית של אג”ח נוספות, כגון: ישראלום, סינרג’י כבלים, פטרוכימיים, טאואר, אלביט הדמיה ועוד.
  4. אסטרטגיות באופציות בשוק האמריקאי ודרכי פעולה על מניות ותעודות סל שונות.

שיהיה לכם שבוע טוב ולהתראות בכנס הבא או בקורס הקרוב!!!

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא, וכן אין לראות בו כהמלצה לקנות ו/או למכור את ני”ע המוזכרים בו ו/או ני”ע אחרים. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד, ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ”ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. הכותב עשוי לקנות, למכור, לייעץ או להחזיק, עבורו או עבור אחרים בניירות הערך המוזכרים בכתבה.